Työnäyte
Ravintola Pumppumestari
Mediayhtiö Kvaak pääsi osaksi Mäntän pitkää teollisuushistoriaa Ravintola Pumppumestarin uuden tulemisen myötä.
Asiakas: Ravintola Pumppumestari
Aika: Syksy 2024
Palvelut: Brändäys, markkinointi, verkkosivut
Lue lisää: ravintolapumppumestari.fi
Tausta
Ravintolan kiinteistöllä on pitkä historia Mänttä-Vilppulan teollisuuden ja työllisyyden parissa. Ravintola herätettiin henkiin syksyllä 2024.
Ravintola Pumppumestarin tausta on monialainen. Intohimo teollisuuteen, taiteeseen ja paikalliseen yrittäjyyteen huokuvat ravintolan toiminnassa. Ravintolan yrittäjä ja työntekijät tunnistivat tarpeen uuden ravintolan brändäykseen, verkkosivujen ja somekanavien toteuttamiseen sekä kokonaisvaltaisen viestinnän suunnitteluun sekä toteutukseen.
Yhteisten visioiden ja yrityksen arvojen kautta luotiin ravintolan brändi, markkinointi- ja viestintäkanavat asiakkaan tarpeiden sekä toiveiden mukaisiksi. Markkinoinnin tueksi koostettiin laadukas kuvapankki tukemaan suunniteltua toimintaa.
Ravintolan asiakasryhmän ja tarpeiden tunnistaminen
Ravintolan eri asiakasryhmien tarpeet tunnistettiin heti projektin alkuvaiheissa. Ne huomioitiin erilaisin viestinnän keinoin. Ravintola palvelee Isonniemen alueella tarjoamalla lounasmahdollisuuden alueen työntekojöille ja muille kävijöille. Lisäksi se palvelee taidegalleriana ja á la carte- sekä tilausravintolana.
Markkinointia alusta alkaen Kvaakin tuella
Projekti toteutettiin nopealla aikataululla, jolloin tehokkaan tiimityön parhaat puolet pääsivät oikeuksiinsa. Tiukasta aikataulusta ja avajaisten luomasta jännityksestä huolimatta kokonaisuudesta muodostui erittäin onnistunut. Ilme ja työ miellytti niin ravintolan henkilöstöä kun tekijöitä. Myös ruokailijoilta ja kävijöiltä tullut palaute on ollut erittäin positiivista.
Projekti sisälsi niin perinteistä lehtimainontaa kuin digitaalista markkinointia. Ravintolan ilmeen mukaiset kyltit ja opasteet toteutettiin keuruulaisen Printek oy:n kanssa Mediayhtiö Kvaakin luodessa aineistot.
Ravintolan alku on ollut hieno. Asiakastyytyväisyyden ylläpitäminen ja markkinointi ovat pitkäjänteistä työtä, jonka suunnitteleminen ja toteutus ovat Kvaakin ydinosaamista.


Lisää töitämme
-
Keuruun Ladun viestintä kehittyy hankkeen myötä
Lue lisää: Keuruun Ladun viestintä kehittyy hankkeen myötäYhteistyö Keuruun Ladun viestintä kehittyy yhteisen hankkeen myötä Keuruun Latu…
-
Metrohanke Keuruulle – Ratkaisuja retkeilykaupungin liikkumiseen
Lue lisää: Metrohanke Keuruulle – Ratkaisuja retkeilykaupungin liikkumiseen· Mediayhtiö Kvaak on aloittanut yhteistyössä konsulttitoimisto APP oy:n kanssa…
-
Suomi puhuu 2025 Mediayhtiö Kvaakin vetämänä!
Lue lisää: Suomi puhuu 2025 Mediayhtiö Kvaakin vetämänä!· Keuruun Markkinoiden yhteydessä toteutettava Suomi puhuu – tapahtuma tehdään…
-
Mitä sähköpostin poissaoloviestiin? – Tärppejä lomakauden viestintään
Lue lisää: Mitä sähköpostin poissaoloviestiin? – Tärppejä lomakauden viestintään· Lomakausien viestintä on vuosikellon mukaan toistuva haaste. Siitäkin selviää,…
-
Mitä hyötyä sosiaalisesta mediasta on yritykselle?
Lue lisää: Mitä hyötyä sosiaalisesta mediasta on yritykselle?· Vaikka tämän tekstin taustalla on kuvitteellinen tarina, se voisi…
-
Yrityksen arvot viestinnässä ja markkinoinnissa
Lue lisää: Yrityksen arvot viestinnässä ja markkinoinnissa· Meillä jokaisella on oma arvomaailmamme. Arvot ohjaavat toimintaamme ja…
-
Sisäinen viestintä: Miten viestiä organisaation sisällä laadukkaasti?
Lue lisää: Sisäinen viestintä: Miten viestiä organisaation sisällä laadukkaasti?Blogi Sisäinen viestintä: Miten viestiä organisaation sisällä laadukkaasti? Sisäinen viestintä…
-
KeuPa HT – Ihmisten joukkue
Lue lisää: KeuPa HT – Ihmisten joukkue· Yhteistyössä ihmisten kesken. Mediayhtiö Kvaak! sopi KeuPa HT:n kanssa…
-
Rahoitus muuttaa ideat todeksi
Lue lisää: Rahoitus muuttaa ideat todeksi· Uuden luomisessa tai vanhan kehittämisessä Leader-rahoitus on mahdollisuus ja…